وبلاگ هموطن مطالب روز

خدایا نزار بین من و تو یه دل شکسته فاصله بندازه

وبلاگ هموطن مطالب روز

خدایا نزار بین من و تو یه دل شکسته فاصله بندازه

روز قدس روز همبسدگی ملی ملت مسلمان ایران

روز قدس روز همبستگی ملت ایران با تمام ملت های اسلامی است امیدوارم با قدوم سبزتان و مشت های گره کرده تان به یاری مظلومان فلسطین بشتابید . مردم ایران شاهد اشک های مظلومان بودند شاهد آه مادران در غم از دست دادن فرزندان عزیزشان وای که لحظه ای نمیتوانم فکر کنم که جای آن ها باشم . باید دنیا را همان طور که هست دید نه همانطور که دولتمردان مستکبر و ظالم جهان به ما مینمایانند باید از خواب غفلت بیدار شد دنیا همین است دنیا مظلومیت مردم مستضعف جهان است .

مردم فلسطین را فراموش نکنیم اگر هنوز هم خوی انسانی در وجودمان ریشه دارد .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.iran348.blogsky.com/

وبلاگ من را به عنوان

کرمان دانلود لینک کن وبعد بیا خبر بده لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد