وبلاگ هموطن مطالب روز

خدایا نزار بین من و تو یه دل شکسته فاصله بندازه

وبلاگ هموطن مطالب روز

خدایا نزار بین من و تو یه دل شکسته فاصله بندازه

عکس : یک دختر 16ساله‌ عجیب



البرز نیوز
: در دنیای پیچیده پزشکی، همواره اتفاقات نادر و عجیبی رخ می‌دهد که توجه
افراد را به خود جلب کرده و باعث شگفتی می‌شود.

 




یکی از این وقایع عجیب مربوط به دختر نوجوانی است که به طور عادی رشد
نمی‌کند و اعضا و بافت های مختلف بدن وی متناسب با سن و سالش نیستند.  بروک
گرینبرگ دختر 16 ساله ای است که از لحاظ جسمی‌و روانی رشد طبیعی نداشته و
مانند یک کودک است. وی 30 اینچ قد و 16 پوند وزن دارد. علیرغم وجود موارد
متعدد از کودکانی که رشد عادی ندارند ، پزشکان بسیاری علاقه مند به بررسی
وضعیت بروک هستند چراکه از نظر آنها، این مورد، نمونه ای متفاوت و منحصر به
فرد در نوع خود است.



جان هاپکینز، پزشک معالج بروک اظهار می‌کند با اینکه تجربیات بسیار و موارد
مشابه دیگری را در این راستا داشته، اما تا کنون به موردی مانند این دختر
برخورد نکرده است. شاید تعجب کنید اگر بدانید که دندانهای بروک مانند
دندانهای یک خردسال بوده و استخوانهایش به اندازه کودکی 10 ساله رشد داشته
اند.  دکتر ریچارد واکر از اساتید دانشکده پزشکی فلوریدای جنوبی، اعلام
کرده که بدن این نوجوان به عنوان یک واحد هماهنگ عمل نمی‌کند ؛ در واقع
اجزای بدن او به صورت قطعات مجزا و بدون هیچ گونه هماهنگی فعالیت می‌کنند.
وی همچنین افزود که تغییرات مغزی بروک بسیار ناچیز و محدود است.  جالب
اینجاست که تا کنون هیچ نوع سندروم شناخته شده ژنتیکی یا کروموزومی‌غیرعادی
در بدن این دختر مشاهده نشده که توسط آن بتوان این مشکل را تشخیص داد.

بروک گرینبرگ سه خواهر 22، 19 و 13 ساله دارد که همگی آنها سالمند و زندگی
طبیعی را می‌گذرانند.


نظرات 3 + ارسال نظر
باقری شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ق.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

توجه به ظاهر و باطن

خدمت حضرت آیت الله العظمی بهجت (رحمه الله) شرفیاب بودیم و از ایشان درخواست کردم که حضرت آقا ما را نصیحتی فرموده و توصیه ای اخلاقی داشته باشند.

در آینه خود را دیدن:

ایشان فرمودند: وقت دارید؟ عرض کردم: در خدمت شما هستم. آیت الله بهجت (رحمه الله) فرمودند:

"چند دقیقه ای جلو آینه خود را نگاه کنید."

باید دید که آیا این که می نمائیم همانیم که مردم ما را می بینند؟ ببینید آیا این وجود شما و ظاهر و باطن شما، همان است که حضرت مولی امیرالمؤمنین (علیه السلام) دوست دارد؟ یا نه چیز دیگری می نمائیم و چیز دیگری هستیم.

(((برگرفته از گفتارهای استادبزرگوار آقاتهرانی)))
آیت‌الله مجتهدی: مؤمن کسی است که خودش را موعظه کند
عرض سلام وادب واحترام به شما بزرگوار وآرزوی قبولی طاعات وعبادات

محمد شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.i-is.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم به من هم سری بزنی. منتظرتم
موفق باشی

محمد یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.Ejra.mihanblog.com

سلام دوست من
ممنون که من رو لینک کردی
من هم شما رو لینک کردم. البته در این وبلاگی که آدرسش رو دادم. چون این وبلاگ با شما هماهنگ تره
خوشحال شدم که وبلاگ صنایعم رو لینک کردی.
این یکی وبلاگ رو هم با نام دانلودستان میتونی لینک کنی
حتما از وبلاگم دیدن کن. خوشحال میشم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد